Zpět

Co by měl umět předškolák

Mít rozpoznané řečové vady a na jejich nápravě pracovat.

Umět se soustředit na jednu věc i v rušném nebo hlučném prostředí a zabrat se plně do činnosti.

Kde je vpravo a kde vlevo - tohle je velmi dobré už spolehlivě ovládat.

Jemná motorika- kresba kruhu, čtverce, rovné čáry a vlnovky, modelování, stříhání, navlékání korálků.

Mít osvojený správný úchop tužky.

Hrubá motorika- pohybové činnosti- chůze, běh, skok, lezení, házení.

Základní pravidla slušného chování- poděkovat, požádat, pozdravit, omluvit se.

Rozvoj zrakové paměti např. - hra Pexeso.

Sluchová paměť- dítě by mělo umět vlastními slovy převyprávět to, co právě slyšelo.

Sebeobsluha- samostatně se obléct, umýt, učesat, používat záchod, kapesník, příbor.

Adresa- dítě by mělo znát, mít povědomí o tom, kde bydlí, co je v blízkosti jeho bydliště.

Mělo by vědět, co dělat v případě jeho ohrožení.

Časová orientace- roční období, měsíce, dny v týdnu, pojmy- včera, dnes a zítra.

Znát barvy.

Počítat alespoň do pěti a rozeznávat rozdíly- větší a menší množství.

 



Hledáme KUCHAŘE/KUCHAŘKU

Hledáme do našeho týmu KUCHAŘE / KUCHAŘKU Náplň práce: Výroba a výdej běžných druhů teplých jídel a moučníků Výroba složitých jídel studené kuchyně Administrativa spojená s provozem školní jídelny…

Více informací

Poděkování rodičům za účast na akci „Halloweenská stezka s lampionovým průvodem“

Mockrát děkujeme všem rodičům, kteří se zúčastnili společně s dětmi středeční akce " akce „Halloweenská stezka s lampionovým průvodem“ ". Jsme velice rádi, že jste přišli a zapojili se. Těšíme se na d…

Více informací